Nieuwjaarsduik - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renée Oudejans - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsduik - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renée Oudejans - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsduik

Blijf op de hoogte en volg Renée

01 Januari 2013 | Australië, Sydney

Dinsdag 01-01-2013, Sydney

Ik heb gister met Lisanne afgesproken om op Bondi Beach een nieuwjaarsduik te gaan doen! Dus om 11:00 sta ik oo het King's Cross station en stap ik samen met Lisanne in de trein naar het strand. Daarna uiteraard nog een bus en daar is het weer hoor. Bondi Beach! Aangezien ik het al gezien heb, wordt ik er niet heel opgewonden meer van, maar Lisanne staat te trappelen.

We lopen naar het gedeelte tussen de vlaggen toe en trekken onze kleren uit. Oké, er liggen echt heel veel van die blauwe, doorzichtige kwalletjes! Misschien moeten we het niet doen! Ah, natuurlijk wel! Iedereen zit in het water, dus kunnen wij het ook. Op 1 gaan we, 3-2-1! Ik ren als een gek het water in en duik door een grote golf! Wow, daar was ik bijna m'n bikini kwijt. Oké, het is koud we gaan er weer uit!

Ik wil rond 12:00 richting huis om me te douchen en naar het vliegveld te lopen. Ik droog dus nog even op en neem dan met een traan in me ogen afscheid van Lisanne! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik nu weg ga! Als ik van het strand afloop is het definitief. Ik begin aan m'n terugreis!

Rond 13:15 stap ik onder de douche, eet ik gauw een beetje lunch en loop dan bepakt en bezakt in 31 graden zo'n 20 min naar het vliegveld. Gelukkig kom ik ruim op tijd aan en zit ik nu lekker te wachten. Om 17:20 AUSTRALISCHE tijd vlieg ik weg en op 02-02 kom ik om 10:45 HOLLANDSE tijd op Schiphol aan!

Goodbye Australia, this was fucking awesome!

  • 01 Januari 2013 - 19:04

    Papa:

    Nu echt de laatste loodjes tot morgen
    Papa xxxx

  • 01 Januari 2013 - 21:44

    Naomi:

    aaah wat ging de tijd snel!! Je bent nu al gewoon weer op de terugreis!!

    Leuk dat je nog even een nieuwjaarsduik hebt gedaan.. volgend jaar in NL?

    Een goede reis terug!
    XX

  • 02 Januari 2013 - 17:16

    Henny:

    Ik heb ontzettend genoten van al je rverslagen. Hoop dat je een mooie terugreis hebt gehad. Welcome back and Happy New Year.
    Niet direct al te serieus gaan worden, nog lekker even nagenieten bij familie en vrienden.

  • 02 Januari 2013 - 18:37

    Chantal:

    Hey Nenée!!

    We gaan je verslagen missen! Maar gelukkig hoeven we jou nu niet meer te missen!! We hebben heel erg genoten van je verhalen!!

    Kan niet wachten om alle foto's enzo te zien!!

    Tot snellll

    Kuszzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2013

Nieuwjaarsduik

31 December 2012

HAPPY NEW YEAR!

30 December 2012

Ongewenst

29 December 2012

Whitsunday Reunie

28 December 2012

Italië en Ierland
Renée

Dromen op je 11e en waarmaken op je 22ste. Op 18 september begin ik mijn 'rondje' Australië in Sydney. De Great Ocean Road af richting Adelaide. Dan recht omhoog naar Darwin, om via de Oost kust te eindigen in Sydney. And who knows what else...

Actief sinds 30 Mei 2012
Verslag gelezen: 36844
Totaal aantal bezoekers 70331

Voorgaande reizen:

18 September 2012 - 04 Januari 2013

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: