Whitsunday Reunie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renée Oudejans - WaarBenJij.nu Whitsunday Reunie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renée Oudejans - WaarBenJij.nu

Whitsunday Reunie

Blijf op de hoogte en volg Renée

29 December 2012 | Australië, Sydney

Zaterdag 29-12, Sydney

Vandaag is Lisanne aangekomen in Sydney, wat super vet/geniaal/hilarisch/AWESOME is. Want dat betekent dat we samen NYE gaan vieren :D We hebben om 13:30 afgesproken, want ik wil nog even sporten, lunchen en shoppen. Dus als ik dat gedaan heb, stap ik in de trein naar King's Cross. Als de deuren bij de halte Museum open gaan, staat me een verassing te wachten. Daar stappen Daniel en George in de trein. De Duitse mannen van de Whitsunday Island toer. Trust me, the world is so small!

Ik vraag in welk hostel zitten en uiteraard zitten ze in hetzelfde hostel als Lisanne. Tsja, er zijn maar zo'n 100 hostels in Sydney, dus hoe groot is die kans nou hè? :P Als we uitstappen bij onze halte en de GIGA roltrap omhoog nemen gaat Lisanne dezelfde roltrap omlaag. Whaaaahhh!!!! Lisanne trekt een sprint en bovenaan de roltrap hebben we een luidruchtig-gil-herenigings-moment! Hoe leuk is het om haar hier weer te zien. De jongens zijn helemaal enthousiast en we besluiten de rest van de dag met z'n 4-en verder te gaan. Even langs de supermarkt en dan lopend naar de Botanical Gardens. We nemen de route langs het water en zodra we het Opera House en de Habour Bridge zien beginnen ze alledrie te gillen. Ze zijn namelijk vanochtend vroeg aangekomen, dus hebben nog helemaal niks van de stad gezien. Voor mij is het speciale er helaas al af, maar ik ga natuurlijk wel super leuk met ze op de foto en doe een jumper met Lisanne! Daarna lekker chillen in de Gardens om vervolgens een rondje langs het Opera House te maken. Echt super leuk :D

De jongens hebben ondertussen met ons mee te gaan op NYE. Dat worden dus 2 Duitsers, 1 Ier en een grote groep Hollanders. 'Wir sind die Holländer! Und wir kommen mit sin Allen!' Een oranje tintje in Sydney op NYE, ow yeah :D Om dit heugelijke feit te vieren, lopen we terug naar hun hostel en gaan we boodschappen doen voor het avondeten. Een salade met tonijn erdoorheen en broodjes erbij. Lekker even wat konijnenvoer, dat zal op NYE wel anders zijn ;)

Aangezien zij vanochtend vroeg zijn aangekomen, Lisanne 3:30 en de jongens 6:00, besluiten we het niet laat te maken. We bedenken wat we gaan doen met eten op NYE, en dan ga ik weer richting mijn eigen huis. Ik klets nog wat met Thomas en ga nu lekker slapen. Spannende dagen komen eraan :D

  • 30 December 2012 - 16:15

    Naomi:

    Have fun met NYE!!!
    ik ben benieuwd wat voor groot feest je gaat beleven;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2013

Nieuwjaarsduik

31 December 2012

HAPPY NEW YEAR!

30 December 2012

Ongewenst

29 December 2012

Whitsunday Reunie

28 December 2012

Italië en Ierland
Renée

Dromen op je 11e en waarmaken op je 22ste. Op 18 september begin ik mijn 'rondje' Australië in Sydney. De Great Ocean Road af richting Adelaide. Dan recht omhoog naar Darwin, om via de Oost kust te eindigen in Sydney. And who knows what else...

Actief sinds 30 Mei 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 70373

Voorgaande reizen:

18 September 2012 - 04 Januari 2013

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: