Op de boerderie #1 - HUISdieren - Reisverslag uit Ravenshoe, Australië van Renée Oudejans - WaarBenJij.nu Op de boerderie #1 - HUISdieren - Reisverslag uit Ravenshoe, Australië van Renée Oudejans - WaarBenJij.nu

Op de boerderie #1 - HUISdieren

Blijf op de hoogte en volg Renée

23 Oktober 2012 | Australië, Ravenshoe

Dinsdag 23-10, Evelyn

Vandaag gaat om 7:00 de wekker. Ik moet namleijk om 8:45 de bus hebben en aangezien het hostel dan nog geen bus service heeft moet ik ruim 25 min lopen. Geeft helemaal niks, want zit strakt toch weer 2,5 in d bus. Eerst eventjes gebruik maken van m'n gratis ontbijt. Twee broodjes toast met een koppie thee. Ik zie drie bakjes staan en een pot VIEZIEMITE (vegemit :P). Ik denk mmm lekker, barikozen en aardbeien jam. Dus zonder gebruik te mkane van het derde bakje (boter) heb ik twee broodjes met verschillend beleg. Ik ga lekker zitten en neem een hap van de abrikozenjam.

GADVERDAMME!!!

Dit is dus geen abrikozenjam maar iets heeeeeeeeeeeeeel vies. Ik moet bijna kokhalzen zo goor vind ik het. Ik gooi het broodje dan ook, zonder blikken of blozen weg. Ik probeer nog enigszins van m'n broodje aardbeienjam te genieten, maar bij elke hap moet ik weer aan die vieze hap denken. Blegh...

Ik pak m'n backpack en na een behoorlijke zoektocht heb ik de bus eindelijk gevonden. Ik loop nog snel even de supermarkt in voor wat fruit, lekkers en water. Ik neem de 'gingerbread cookies' en kies voor een appel en banaan. Dan nog eventjes bij de bakker lunch halen (broodje kaas met bacon) en naar de bus lopen.

Bij de bushalte ben ik behoorlijk uitgeput dus neem ik zo'n cookie.

GADVERDAMME!!!

Dit proeft net zoals wat ik vanoch

• 28 Oktober 2012 - 21:23

Tante Mies En Ome Henrie:

Ha Renee
    We hebben weer genoten van alle verhalen over jouw belevenissen.
    Wij vragen ons wel af of bovenstaande berichtje wel volledig is.

Veel plezier op de boerderij en ook met het verkennen van de omgeving.